La segona edició del seminari de "winebranding" Marca Vi, que se celebrarà el proper 5 de setembre a Figueres en el marc de la Mostra del Vi de l'Empordà, ha apostat enguany per un programa que el converteixi en punt de trobada de comunicació i màrqueting a Catalunya. La iniciativa està encaminada sobretot a ser una eina per a tots els negocis -cellers, restaurants, hotels, enoteques i empreses turístiques- i destinacions que vulguin crear marca a l'entorn d'aquest producte comunicant-la de forma eficient.

El seminari, que es farà al Cercle Sport, tindrà sis ponents de primer nivell que donaran les claus per posicionar la marca. Entre ells, hi haurà un dels principals ?experts mundials en aquest àmbit i professor de Napa Valley College, Paul Wagner. També hi haurà el director de comunicació i imatge de les Bodegues Enate, Ramon Justes; el professor de màrqueting de la Universitat d'Alacant, Ricardo Sellers; l'assessora de "wine business", Maite Corsin; el consultor en comunicació, Pau Canaleta i la sommelier, Laura Masramon.

La jornada s'iniciarà a dos quarts de deu del matí i durarà fins a les sis tarda. El preu per als membres de la Ruta del Vi DO Empordà i de la DO Empordà serà de 40 euros mentre que per a la resta el preu se situarà en els 50.