L'estudi de la repercussió mediàtica i econòmica que la realització de l'etapa del Tour els dies 20 i 21 de juliol ha conclòs que s'ha deixat a la població un retorn econòmic de 135.000 €, comptabilitzant únicament la despesa produïda pels membres de l'organització, i un molt potent ressò mediàtic.

En l'apartat econòmic on s'han recollit la despesa que els membres de l'organització i participants van fer, s'arriben als 135.000 euros entre despeses d'allotjament, restauració i carburants.?L'import no inclou la despesa del públic perquè la quantificació és molt difícil. Tot i això, les dades recollides per ASO parlen d'una mitjana de despesa de 115 euros diaris per persona en conceptes d'allotjament, transport, restauració i compra de productes locals. També remarquen la forta repercussió mediàtica malgrat hi havia altres grans esdeveniments esportius com l'Eurocopa o els Jocs Olímpics.

L'estudi aporta les xifres referents a les xarxes socials i comptabilitza un increment del 21% respecte al 2015 a Facebook, i un 13% a Twitter. En televisió, el Tour ha sumat a França 40 hores i 15 minuts de cobertura, amb 78 milions d'espectadors, multiplicant per tres la seva presència en aquest mitjà respecte a l'any 2012. La web oficial ha rebut 86.000 visitants únics.