La campanya pel civisme nocturn arriba a 150 bars i restaurants

La Fecasarm calcula que la iniciativa realitzada a Platja d'Aro ha impactat en 100.000 persones

19.08.2015 | 07:21

Platja d'Aro ha tancat aquest passat dissabte la 5a edició de la Campanya de Civisme i Conscienciació «Maximum Fun, Minimum Disturbance!» (Màxima diversió, Mínima molèstia!) i que s'ha executat a la localitat durant els dos darrers caps de setmana. La campanya ha recorregut  prop de 150 bars, restaurants i locals d'oci de la localitat, en els quals s'han col·locat pòsters amb imatges de la campanya, totes elles a favor del civisme nocturn.
Els agents cívics de la campanya han pogut constatar que, arran de la iniciativa, hi ha hagut una destacable disminució en el nombre de persones que consumeixen alcohol a la via pública fora de les zones autoritzades, així com també una major conscienciació dels usuaris del sector de l'oci nocturn envers els veïns en matèria de soroll, han informat des de la Fecasarm, organitzadora de la mesura. La patronal de l'oci nocturn considera que aquest resultat positiu es deu en part als missatges de caire pedagògic i a les consecutives campanyes de civisme que s'han executat en els darrers anys promogudes per la federació i l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro. 
La campanya ha tingut també una magnífica acollida entre empresaris i usuaris del sector de la restauració i de l'oci nocturn de la localitat i la gran majoria d'ells han coincidit en la necessitat de que s'executin més campanyes pedagògiques com aquesta i de manera més continuada en el temps. La Fecasarm calcula que la campanya ha impactat directa i indirectament sobre més de 100.000 persones gràcies a les 1.000 polseres que s'han repartit.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema