L'Ajuntament de Pals ha informat que, pocs dies després que aprovés una moció el passat mes de març denunciant el mal servei de la companyia Movistar i comunicant al Síndic de Greuges i a l'Agència Catalana del Consum els fets, la companyia telefònica va posar-se en contacte amb el consistori per reunir-se. Abans d'aquesta trobada, la companyia va dur a terme algunes accions de cara a millorar el servei de cobertura de telefonia i internet, concretament, va instal·lar i posar novament en marxa el 2G (un servei que es troba en procés de desaparició a tot el territori per donar pas a nous serveis) i va reorientar les antenes de la vila, ha informat l'Ajuntament.

En la trobada entre Movistar i el consistori, celebrada el passat 12 de maig, els representants de l'empresa van comunicar a l'alcaldessa Sílvia Monar les actuacions realitzades tot confirmant, també, que ja es troben en la fase d'activació del 4G a Pals, han afirmat les fonts municipals.

Per part de l'Ajuntament, es va traslladar novament a la companyia el descontentament dels veïns i veïnes envers el servei ofert i es va oferir una via directa de diàleg per afavorir l'aplicació de futures millores en la infraestructura que Movistar té instal·lada al municipi.