Platja, sol i cadenes de roba per promocionar les estades de joves

08.08.2016 | 07:18
Platja, sol i cadenes de roba per promocionar les estades de joves

L'operador turístic que gestiona les vacances dels joves alemanys que van protagonitzar la flashmob que va desencadenar l'estampida de pànic aquest dimarts a Platja d'Aro és la Ruf Reisen, dirigida a un públic totalment juvenil. A Platja d'Aro, porten turistes a un càmping i a un hotel i, a la resta de la Costa Brava, també treballen amb establiments turístics de Lloret de Mar i de Tossa de Mar. A la localitat baixempordanesa ofereixen dos paquets de viatges: un dirigit clarament a l'oci i descans dels clients i l'altre, que afegeix aprendre l'anglès -és la modalitat sprachreisen, que defineix com «la barreja perfecte d'aprenentatge i de festa»-.
Quant al paquet identificat purament com a oci, el tour operador el presenta com a «sol, anar de compres, platja i vida en la platja». Destaca la platja de dos quilòmetres, les instal·lacions esportives, que els carrers «inviten a relaxar-se» i «una zona comercial formidable amb grans botigues», destacant-ne Bershka, Mango i Zara (si bé aquesta botiga no és present a Platja d'Aro, de moment).
La presentació d'aquest darrer paquet ofereix nou dies d'estada al càmping per 469 euros i inclou activitats esportives, excursió a Barcelona i ofereix detalls de l'allotjament i de locals d'oci nocturn. Malgrat aquest darrer apunt, el destí de Platja d'Aro es troba lluny de ser presentat com un lloc desenfrenat de festa. De fet, només cal veure la presentació d'altres destins on Ruf Reisen treballa per comprovar que qui tria passar les vacances a la localitat baixempordanesa no ho fa única i exclusivament per sortir de nit. Les presentacions que es fan de Lloret de Mar i Tossa de Mar són molt més atractives i enfocades a qui vol gaudir de la nit. c.t.b. platja d'aro

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema