
Marc Ingla, acompanyat dels membres de la seva candidatura Alfons Godall i Francesc Bescompte, es va reunir diumenge al matí amb diferents membres de les penyes blaugranes de Girona en un acte a Lloret de Mar que va reunir una trentena de persones. Ingla va destacar el «paper integrador de les penyes arreu del territori i la seva importància fent créixer el sentiment barcelonista».
Per altra banda, Jaume Ferrer, actual vicepresident del FC Barcelona i precandidat a les eleccions per succeir Joan Laporta com a president de l'entitat blaugrana, ja ha visitat la ciutat de Girona en dues ocasions amb el seu autobús.
El precandidat Santi Salvà també va visitar Girona i diumenge va ser a Montilivi on va parlar de les seves propostes sobre potenciar el futbol base.

| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
|
Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
|
|||||||