El president dels EUA el veu com el "millor pivot" de l'NBA
EFE
El president dels EUA, Barack Obama, té debilitat pel jugador català de Los Angeles Lakers, Pau Gasol, que "pot ser el millor pivot de l’NBA", segons va destacar aquesta setmana el mandatari, que veu a aquest equip com el favorit pel títol aquesta temporada.
En una entrevista amb el periodista Marv Albert, emesa al canal de l'NBA la passada nit, Obama, un apassionat del bàsquet que d'adolescent va somiar amb ser jugador professional, es desfà en elogis cap al català.
"És diferent de Dwight Howard, però compta amb un joc de peus increïble, velocitat, visió de joc", comenta el president nord-americà. "Està jugant magníficament", afegeix. Segons el president nord-americà, el pivot de Barcelona "pot ser ara mateix és el millor pivot de la Lliga".
Obama veu a Los Angeles Lakers com els grans candidats a alçar-se aquest any amb el títol de l’NBA, per segona temporada consecutiva.
"Kobe Bryant és el competidor més ferotge a la Lliga, i tenen al que segueixo creient que és el millor entrenador a la NBA ara per ara, Phil Jackson", apunta el president nord-americà.
"Serà formidable, i crec que estarà molt renyit. Boston (Celtics) és un club veterà, però els Lakers tenen molt bona pinta", afegeix Obama, que en l'entrevista recorda que li agrada veure partits quan pot, especialment per relaxar-se.
Jugar amb Obama
Per la seva banda, Gasol va indicar llavors que "es nota que Obama és un aficionat acèrrim i que li agrada molt jugar, a part de veure esport", va dir sobre les seves primeres impressions sobre el que va qualificar com "un líder a nivell mundial que està fent molt pel seu país i per intentar canviar moltes coses en el món ".
En les seves declaracions als periodistes, Gasol també va afegir que només li queda una cosa encara més "divertida" que jugar a la NBA: jugar amb Obama.
Però això serà "quan les agendes dels Lakers i del president ho permetin", va indicar llavors.