David Villa.

El descans de la Roja

Després de guanyar el Mundial de Sud-àfrica els futbolistes passen amb les seves parelles i famílies uns dies de descans

Redacció/Agenciès

Els futbolistes de la Roja ja gaudeixen plenament de les seves vacances després de la històrica victòria del Mundial, i ho fan, en una companyia immillorable. Casillas amb Carbonero, Villa amb la seva dona, o Iniesta i la seva novia, són alguns dels internacionals que gaudeixen dels seus dies de festa acompanyats.

 

Galeria de fotos

avuiacsdeportes

 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Loteria Nadal