Hugh Laurie i Lisa Eldestein a 'House'

House canvia la medicina pel 'blues'

Hugh Laurie arriba a un acord amb una discogràfica per publicar un disc de blues

EFE
El disc es gravarà aquest estiu i es publicarà la tardor

L'actor britànic Hugh Laurie, més conegut pel seu paper de metge no massa simpàtic a la sèrie "House", ha arribat a un acord amb una discogràfica per publicar un disc de blues.

Laurie, músic autodidacta de 51 anys a qui s'ha vist i escoltat tocar el piano i la guitarra a "House", editarà el seu primer àlbum amb la discogràfica Warner, que va informar avui dels detalls de l'acord.

En el disc, que es gravarà aquest estiu i es publicarà a la tardor, Laurie ha convidat a participar-hi a diversos artistes de Nova Orleans, entre els quals destaca el músic i productor Joe Henry, que ha treballat abans amb Elvis Costello, Teddy Thompson, Solomon Burke o Loudon Wainwright III.

L'actor va dir que estava "ebri d'emoció" per aquesta "oportunitat", en particular per poder treballar amb Joe Henry, que ha produït alguns dels seus "discos favorits" de tots els temps.

"Sé que la història d'actors que es passen a la música és llarga, però prometo que ningú sortirà ferit", va assenyalar.

Laurie, que ha guanyat el Globus d'Or per la seva interpretació del doctor House, ha tocat el teclat a la banda Brand From TV i també ha estat vist tocant el piano a la sèrie de la televisió britànica ´Jeeves And Wooster´.

Henry va explicar que tots els músics tenen alguna cosa d'actors, ja que han de "interpretar un personatge i articular una història durant els tres o quatre minuts que dura una cançó".

"He estat un gran fan del treball de Laurie a la petita pantalla i confio plenament en que ell posarà la mateixa voluntat, intel•ligència i generositat emocional en la seva música", va precisar el productor del disc.

El president de Warner Music Entertainment, Conrad Withey, va assenyalar que el món ja coneix la "meravellosa versatilitat" i el "talent" de Laurie a la televisió, per la qual cosa aquest primer disc serà una "emocionant oportunitat" per posar el focus en la seva passió pel blues de Nova Orleans.

avuiacsdeportes

 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Loteria Nadal