
Són brasilers, són guapos i tots dos són els protagonistes de la nova campanya de la marca Chenson. Com els Adam i Eva dels nostres temps -i amb poma en mà per si a algú no li havia quedat clar- Alessandra Ambrosio i Jesús Luz, el joveníssim nòvio de Madonna, sucumbeixen a la 'temptació' de Chenson en una sèrie de fotos molt sensuals.
Demostrant una gran complicitat entre tots, la parella publicitària va posar en una sèrie d'imatges per al fotògraf Fábio Bartelt, que va voler plasmar els models com els Adam i Eva dels nostres temps intentant resistir-se a la temptació.
De fet, la campanya, composta per una sèrie d'imatges en les que podem veure junta a aquesta parella de guapos, mostra sencera la poma que Alessandra porta a la mà en totes les imatges, excepte en la darrera: la imatge del pecat, en la qual tots dos han sucumbit a la temptació.
La nova línia de Chenson, que porta per nom Temptation, sortirà a la venda en les pròximes setmanes.

| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
|
Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
|
|||||||