arenys de mar

L´administrador de finques acusat d´estafa s´entrega

 

BARCELONA | ACN
Els Mossos d'Esquadra van detenir l'administrador de finques que presumptament havia desaparegut amb dos milions d'euros de prop de 200 comunitats de veïns d'Arenys de Mar (Maresme) i altres pobles de la comarca. El responsable de Grup Synera, qui va reconèixer el deute en una carta, es va presentar a la comissaria de Granollers perquè sabia que el buscaven per un presumpte delicte d'apropiació indeguda. Hores després, va ser deixat en llibertat a l'espera de ser citat per declarar davant del jutge en qualitat d'imputat. La policia li atribueix un delicte d'apropiació indeguda i estafa.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya