EFE/DDG
Un total de tres persones afectades per la grip A han estat ingressades aquesta setmana en estat greu a Catalunya, on ja són sis els pacients que estan a l'UCI en diferents hospitals.
Segons que ha informat avui el departament de Salut, durant l'última setmana l'activitat gripal a Catalunya pel nou virus AH1N1 ha experimentat un lleuger retrocés respecte a la setmana passada, malgrat que s'han donat tres casos greus, que han requerit l'ingrés a l'UCI.
En concret, en una setmana s'ha passat d'una taxa d'incidència de 70 casos per cada 100.000 persones a una altra de 60 per cada 100.000 habitants, amb el que Catalunya segueix per sota del nivell epidèmic.
La majoria dels nous afectats per la grip A a Catalunya durant l'última setmana han presentat un quadre gripal lleu, amb una recuperació en pocs dies, a excepció dels tres greus, que se sumen als altres tres pacients que la setmana passada ja estaven ingressats a l'UCI.