Passatgers d´un vol a Barcelona protesten per diverses avaries

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MADRID | EFE/DDG
Els passatgers d'un vol d'Air Europa entre Madrid i Barcelona van protagonitzar ahir una protesta a l'aeroport de Barajas després de ser desembarcats d'un avió que patia una avaria i al qual havien pujat amb gairebé quatre hores de retard, fet que va obligar a personar-se la Guàrdia Civil per tranquil·litzar els viatgers. El vol 2004 tenia previst enlairar-se de Barajas poc després de dos quarts de dues de la tarda i va ser retardat a causa d'una avaria. La companyia va haver d'habilitar un altre avió per poder efectuar el trajecte, i els viatgers van embarcar cap a dos quarts de sis. Uns vint minuts després una altra avaria en aquesta aeronau va obligar a baixar els viatgers a la terminal i van començar les protestes. Una vintena de viatgers van decidir no viatjar.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad