França busca els ocupants d´un vaixell català al golf de Lleó

 

PARÍS | EFE/DDG
Els serveis de rescat marítim francès van buscar tot el dia d'ahir en aigües del golf del Lleó l'ocupant o ocupants d'un vaixell d'esbarjo registrat al port de Barcelona que abans d'ahir va emetre un senyal d'auxili per una via d'aigua en el casc. Dos vaixells i un avió de patrulla marítima de l'Exèrcit francès van inspeccionar tot el matí la zona on dijous es va trobar el Dominum Primer a la deriva i sense cap tripulant, segons va explicar la Prefectura Marítima del Mediterrani.
Hores després, van donar per acabada la recerca perquè, segons el Govern francès, "no hi ha cap informació que hi hagués desapareguts". Paral·lelament, però, va posar en marxa una investigació per esbrinar què va ocòrrer amb el vaixell, si va ser objecte d'un robatori i per què estava a la deriva en alta mar, ha afegit la portaveu de la Prefectura Marítima.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya