XAT
grip a

Geli diu que demorar la decisió de tenir un fill no té sentit

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

ALCOVER | ACN/DDG
La consellera de Salut, Marina Geli, va tornar a treure ferro ahir al fet que Catalunya s'hagi situat per damunt del nivell epidèmic i va manifestar que no té cap mena de sentit "demorar la decisió de tenir un fill per por a la grip nova". "El virus ha vingut per quedar-se i segurament, l'any vinent, ja no l'anomenarem grip nova, sinó estacional", va afegir la consellera. Preguntada per si és aconsellable vacunar-se contra la grip nova si es té intenció de tenir un fill, Geli va recordar que serà el 22 d'octubre, amb el Consell Interterritorial de la Salut, quan s'establiran els criteris de vacunació.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas