Judicial

Podrien demanar una condemna de fins a 14 anys per Millet

El Fiscal estudia demanar-ho per delictes continuats d'apropiació indeguda i falsedat documental

 13:25  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Millet, sortint de declarar
Millet, sortint de declarar Efe

EFE/DDG Fèlix Millet i Jordi Montull podrien afrontar una petició fiscal de fins a 14 anys de presó pels delictes continuats d'apropiació indeguda i falsedat documental, si bé aquesta petició podria incrementar-se finalment si també són imputats per malversació, cosa que la fiscalia està "valorant".

Així ho ha anunciat avui al Parlament la Fiscal Superior de Catalunya, Teresa Compte, que ha comparegut a la cambra catalana per explicar el contingut de la memòria anual de la fiscalia de l'any 2008, però que també s'ha hagut de referir al "cas Palau" a preguntes del diputat d'ICV-EUiA Salvador Milà.

Compte, que ha demanat cautela ja que la instrucció del cas es troba en una fase encara "molt prematura", ha assegurat que la Fiscalia està "valorant" la possibilitat d'imputar Millet i Montull, actualment imputats pels delictes d'apropiació indeguda i falsedat documental, per un delicte de malversació de cabals públics.

No obstant això, ha precisat que abans de prendre aquesta decisió estudiaran a fons el dictamen de l'auditoria externa i la judicial, per determinar si hi va haver un ús fraudulent de fons públics a partir de les donacions del consorci del Palau.

En qualsevol cas, i mantenint les seves cauteles per la fase inicial de la investigació, ha assegurat que pels delictes continuats d'apropiació indeguda i falsedat documental la Fiscalia podria demanar una condemna de 14 anys de presó per a Millet i Montull.


COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad