L´Estat actuarà contra totes les consultes independentistes

 

MADRID | EFE/DDG
L'Advocacia de l'Estat recorrerà una a una totes les consultes d'autodeterminació que puguin posar en marxa els municipis catalans, tal com va fer al setembre amb el referèndum organitzat per l'Ajuntament d'Arenys de Munt, segons que van informar ahir fonts de l'Executiu.
La Coordinadora que aglutina els promotors d'aquestes iniciatives va anunciar recentment que 115 municipis catalans tenen en marxa processos de convocatòria de consultes sobre la independència de Catalunya, que tindrien lloc el pròxim 13 de desembre.
Les fonts de l'Executiu van considerar lògic que l'Advocacia de l'Estat actuï com va fer a la consulta independentista celebrada a Arenys de Munt el 13 de setembre passat.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya