Montilla diu que el PSC està immers en una ´batalla´ contra la corrupció

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BARCELONA | AGÈNCIES/DDG
El primer secretari del PSC i president de la Generalitat, José Montilla, va assegurar ahir que el seu partit està immers en una "triple batalla": contra la crisi econòmica; contra el descrèdit, la desafecció i la corrupció, i contra les idees conservadores. Montilla, que ahir va participar a l'acte de lliurament de setze nous carnets de militància a Viladecavalls, va reconèixer que "el descrèdit de la política i la desafecció" de la ciutadania preocupa els socialistes, ja que la manera de fer política del partit "és al costat de la gent". També va animar els nous militants a "defensar amb convicció i fermesa" els ideals de "progrés, llibertat, solidaritat i fraternitat" del PSC, fet que resulta "essencial" en aquests moments.
D'altra banda, la comissió executiva del PSC escollirà avui el nou alcalde de Santa Coloma de Gramenet, càrrec per al qual es perfila el president de la Diputació de Barcelona, Antoni Fogué, tot i que també té opcions, encara que menys, Joan Carles Mas, que ocupa l'alcaldia de manera interina després d'esclatar el cas Pretòria.
Per part seva, la presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, va fer una crida a Govern i oposició per consensuar un "pacte català" contra la corrupció.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad