El Suprem rebaixa cinc anys la condemna de la mare de l´Alba

 

MADRID | EFE/DDG
El Tribunal Suprem ha rebaixat de 20 anys i mig a 15 anys i mig de presó la condemna a la mare de l'Alba i ha confirmat la de 22 anys imposada al seu company sentimental per la pallissa que el 2006 va deixar en estat de coma la nena, que pateix una invalidesa irreversible. El TS absol la mare de l'Alba del delicte de lesions pel qual va ser condemnada per l'Audiència Provincial de Barcelona a cinc anys de presó i manté les penes de sis mesos per un delicte contra la integritat moral, dotze anys per lesions i tres anys com a còmplice d'un delicte de maltractaments habituals.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya