Com a conseller de Turisme

Huguet expressa ara el seu suport a Barcelona 2022

En un comunicat assegura que la seva opinió particular no és transcendent en relació amb el departament al qual representa

 10:11  
Puigcercós va visitar ahir l´empresa gironina Metalquimia.
Puigcercós va visitar ahir l´empresa gironina Metalquimia. marc marti

GIRONA | EUROPA PRESS/ACN/DDG El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, va afirmar que, com a responsable de l'àrea de Turisme del Govern, donarà suport a "qualsevol iniciativa municipal que aporti beneficis al sector i a Catalunya", en relació amb la candidatura de Barcelona a acollir els Jocs Olímpics d'Hivern el 2022.

En un comunicat, el conseller va aclarir així la seva opinió sobre la possible candidatura, després que dimecres qualifiqués la proposta de l'alcalde de Barcelona de "fantasmada destinada al fracàs".

Va assegurar que la seva opinió particular, "extreta d'una conversa privada sobre la viabilitat del projecte en concret, la seva oportunitat i les motivacions" no és transcendent en relació amb el departament de la Generalitat al qual representa.

Huguet va afegir que el seu suport "lògic" a la candidatura de la capital catalana a aquests Jocs ja l'havia expressat a l'alcaldia de la ciutat, i va recordar que ahir es va pronunciar en la mateixa línia "de manera clara i reiterada" en les entrevistes concedides a mitjans de comunicació en el marc de la fira Fitur a Madrid.

Defensa d'ERC

El president d'ERC, Joan Puigcercós, va excusar el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, per les seves opinions sobre la candidatura Barcelona-Pirineus als JO d'hivern perquè, segons va afirmar, "existeix certa sensació de precipitació i no s'ha explicat bé el projecte". El líder d'ERC va afirmar que els alcaldes de la zona estan "molt interessats però que ningú els ha explicat res". "Les declaracions d'Huguet són l'exabrupte de quan no tens total la informació disponible o tens la sensació que no s'està fent participar tothom", va justificar Puigcercós.

No obstant això, el president d'ERC va valorar positivament la proposta de l'alcalde de Barcelona però va advertir que cal explicar-la bé a tot el territori i buscar complicitats.

Fugen de polèmiques

Per la seva banda, l'Ajuntament de Barcelona va treure importància a les polèmiques declaracions d'Huguet. El delegat d'Esports, Pere Alcober, va evitar valorar les paraules del conseller més enllà de dir que "cadascú pot fer les declaracions que cregui convenient".

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya