la guspira

DELIRIS PSICOPÀTICS DE CHÁVEZ, EL DÉU DE TV3

 
DELIRIS PSICOPÀTICS DE CHÁVEZ, EL DÉU DE TV3
DELIRIS PSICOPÀTICS DE CHÁVEZ, EL DÉU DE TV3  
 MULTIMÈDIA

ALFONS QUINTÀ Dilluns, el govern d'Hugo Chávez va afirmar, a través de la seva cadena de televisió Vive ("la cadena del poder popular") que el terratrèmol d'Haití va ser "el clar resultat d'una prova de la Marina nord-americana, mitjançant una de les seves armes de terratrèmols."
La mateixa TV, adscrita al "Ministeri del Poder Popular, per a la Comunicació i la Informació" afirmà que "des de finals de la dècada dels 1970, els Estats Units han avançat enormement l'estat de les seves armes de terratrèmols i ara empra dispositius que usen una tecnologia de Pols, Plasma i So Electromagnètic Tesla, juntament amb bombes d'ones de xoc".
Tota aquesta fraseologia pretesament científica constitueix un seguit de follies. Amb l' ús del mot Tesla es vol al·ludir als treballs, vells i molt coneguts de l'enginyer i gran inventor Nikola Tesla (1856-1943). Va treballar en el terreny de l'electromagnetisme i es considerat un dels inventors de la ràdio. Tesla només té en comú amb Hugo Chávez que també va patir una molt greu psicopatia.
La mateixa cadena del comunisme veneçolà, afirmà que "el Departament d'Estat ( dels Estats Units), USAID (l'agència nord-americana pel desenvolupament internacional) i el Comandament Sud dels EUA començaren el seu treball d'invasió humanitària (d'Haití) en enviar com a mínim deu mil soldats i contractistes per controlar, en comptes de l'ONU, el territori haitià, després del devastador terratrèmol experimental".
Tot plegat no és res de nou. En ocasió de l'estrall de l' onze de setembre del 2001 el poca-vergonya Andreas Von Bülow, antic ministre socialista de Defensa, així com d' Investigació i Tecnologia d'Alemanya va escriure que els avions que s'estavellaren contra les Torres Bessones anaven pilotats per robots controlats pels serveis secrets nord-americans.
Un altre desgraciat, aquest francès, Thierry Meyssan, es va fer ric amb dos llibres infectes. Entre altres bestieses, Meyssan negava que cap avió hagués caigut al Pentàgon.
Totes aquestes barbaritats tenen el comú denominador de sorgir o haver estat potenciades des del que queda del comunisme. Certament, també hi ha deliris que neixen en els residus del feixisme. Però com que les escorrialles feixistes són molt mínimes i, per sort, sense cap ressò social, no tenen cap transcendència. És pitjor el que passa amb les deixalles comunistes, com les ara procedents de Chávez. Aquestes darreres poden comptar amb altaveus o amb silenciadors. Les imposen comunistes disfressats de professionals que decidiran difondre o bé amagar el que sigui, sempre segons millor convingui al seu criminal totalitarisme.
Per constatar-ho n'hi ha prou de veure l'emissora comunista TV3. Ningú pot negar que un dels seus grans referents ideològics és Hugo Chávez, així com els germans Castro. Això és així fins a la ridiculesa.
Aquest és el problema més greu de Catalunya, o un dels més greus.
Aquesta malaltia social fa que els mateixos dirigents socialistes en diguin "soviet" de TV3. Malgrat l'avui nul·la simpatia per part dels dirigents socialistes, el "soviet" de TV3 ha fet tot el mal que ha pogut durant tota la durada del tripartit. Ara bé, estic totalment persuadit de que si CiU guanya les properes autonòmiques el mateix "soviet" continuarà fent idèntic mal i amb idèntica impunitat. Hi posaria les dues mans al foc.
Precisament aquesta darrera follia de Chávez m'ha incitat a dur a terme una enquesta telefònica més, amb cinc polítics de les dues grans opcions polítiques, tres de CiU i dos del PSC. El resultat ha estat unànime: cap ells s'imagina que, guanyi qui guanyi les eleccions, cap polític estigui disposat a agafar per les ?banyes el toro enfollit i malparit que és TV3. I escric malparit perquè, per vergonya meva, tinc a veure amb aquell part.
A alguns dels diguem-ne enquestats els he demanat si podria ser que canviés el desastre de l'ensenyament i el dels mossos, o s'intentés liquidar la corrupció. Les respostes també han estat negatives.
Hi podia haver afegit un altre gravíssim problema. És el que constitueixen els bombers. A més del que mostren fets ben recents, me n'expliquen de l' alçada d'un campanar. Aquesta és la Catalunya politicoadministrativa que tenim. Els polítics només estan disposats a aprofitar-se'n. No volen resoldre els immensos i bàsics problemes que patim, de manera cada dia més ridículament visible.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya