denúncia a deltebre

Acusen un cap de la policia local de violació

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

DELTEBRE | ACN/DDG
Les denúncies per presumptes delictes envers la llibertat sexual contra el cap de la policia local Deltebre, Francesc E., inclouen un cas de suposada violació. Aquest seria el càrrec més greu pel qual la jutge de Tortosa podria decidir obrir judici contra el comandament policial, atès que els fets haurien passat fa menys de deu anys i no haurien prescrit. El cap de polica ha estat inhabilitat.

COMPARTIR
 
PROMOCIONS
 
Els llibres de
la nostra escola
Aconsegueix els llibres que han
marcat la història de l'escola catalana 
 
CONSULTORIS
 
Legal
Cada dijous Prat Sàbat advocats resolen els dubtes legals dels lectors
Envia ja la teva pregunta
 
TROBADES DIGITALS
 

 
Magda Casamitjana
L'alcaldessa de Roses parlarà amb els lectors el  dijous dia 11 a les 12:00h.
Envia la teva pregunta
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad