Jordi Follia i Pere Solà seguiran a Carreteres i Urbanisme

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BARCELONA | DDG
Els directors generals de Carreteres i Urbanisme, Jordi Follia i Pere Solà, respectivament, continuaran en els seus càrrecs dins del departament de Sostenibilitat i Territori. Ambdós van ocupar aquesta responsabilitat durant l'anterior govern del tripartit però l'actual executiu de CiU ha decidit que segueixin fent aquestes funcions. Follia ja havia estat en governs anteriors de CiU i es va mantenir amb el tripartit. Per la seva banda, Solà, va ser nomenat el 2007 director general d'Urbanisme i sempre se l'ha situat en l'òrbita socialista.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal