Santa Cristina paga una multa de 6.000 ý per vessaments al riu

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

SANTA CRISTINA D'ARO | C.T.B.
L'Ajuntament de Santa Cristina d'Aro ha pagat 6.010,13 euros com a multa pel vessament d'aigües fecals que en ocasions s'han produït de la xarxa de clavegueram procedent de la urbanització Golf Costa Brava a la llera del riu Ridaura. La sanció econòmica ha estat imposada per l'Agència Catalana de l'Aigua ja fa uns mesos, si bé fins ara no ha transcendit l'import.
La problemàtica és que en diverses ocasions s'han produït vessaments d'aigües residuals de la urbanització Golf Costa Brava de Santa Cristina d'Aro en un punt que es troba al costat de la llera del Ridaura, de manera que les aigües negres van acabar a dins de la llera del riu.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas