Uns 200 passatgers amb destinació a l'aeroport Girona-Costa Brava, que tenien que agafar el vol de la companyia Ryanair a les 3 de la tarda des de l'aeroport de Charleroi (Bèlgica), van quedar "penjats" ahir, dins s'aquest aeròdrem quan se'ls va anul·lar el viatge sense més explicacions. A requeriment dels mateixos passatgers, que van començar a protestar, alguns empleats de la companyia només els van comunicar que sortirien més tard, al voltant de les set de la tarda, cosa que tampoc es va complir.

A partir d'aquests moments el nerviosisme es va apoderar dels pasatgers gironins i de Barcelona, el quals van demanar explicacions del retard, explicacions que no van obtenir i, fins i tot, segons ells, "el nostre vol va desaparèixer dels panells d'avís de l'aeroport". A més -i sempre seguint les explicacions donades per telèfon pels mateixos passatgers a Diari de Girona-, "no hi ha manera que es pugui parlar en cap represetant de la companyia perquè avui és diumenge i no hi ha ningú a l'aeroport".

Cap a dos quarts de nou de la nit d'ahir el passatgers varen tornar a posar-se en contacte amb aquest rotatiu per comunicar que, finalment, la companyia els havia entregat cinc euros per poder menjar alguna cosa, però sense assegurar-los si els podrien ubicar en el darrer avió de la nit que sortia de Charleroi a tres quarts de deu.

La companyia, però, va seguir sense donar cap raó de l'anul·lació del vol. Diari de Girona va intentar ahir posar-se en contacte amb Ryanair a Girona, però no va ser possible. A l'hora de tancar aquesta edició l'avió no havia arribat.