CASTELLÓ D'EMPÚRIES | DDG
El regidor de Cultura (PSC) de l'Ajuntament de Figueres, Ciro Llueca, com a membre de la Xarxa Transversal de ciutats culturals s'ha adreçat al Parlament per demanar una legilsació nacional per la Cultura que reguli el sector establint eines preceptives perquè les administracions locals, motors de la cultural del país, puguin servir a la ciutadania amb autonomia, però amb referents comuns.
La Jonquera celebrarà dissabte a les sis de la tarda a la Societat Unió Jonquerenca els 30 anys d'ajuntaments democràtics amb tots els exregidors i exalcaldes.
L'Ecomuseu Farinera acollirà avui les sis de la tarda la presentació del llibre"Serrallonga" d'Isabel Graupera i Lluís Burillo on es parla de l'amant del bandoler.
L'Ajuntament de Castelló d'Empúries ha engegat una campanya per fomentar el compostatge casolà. Els interessats han de sol.licitar-ho i posteriorment participen en un taller de formació. L'Ajuntament fa dues visites per comprovar el funcionament. Després de la segona durant la qual es recull el compost madur es comprova la funcionalitat i es bonifica el 20% de la taxa d'escombraries.
Castelló d'Empúries ofereix trenta llocs de treball temporal per al casal d'estiu i les oficines de turisme. En el cas del casal d'estiu es busca gent per a l'equip pedagog, directors, coordinadors d'activitat, monitors i coordinadors de menjador. En el cas de les oficines de turisme hi ha dues places per cobrir l'atenció al públic de juliol a desembre i quatre per a la temporada d'estiu.