Futbol

L´Empordà i el Rosselló, units per la ruta del vi

El conseller Josep Huguet presenta a Girona "La ruta dels vins catalans dels Pirineus"

 

A.S/ACN | GIRONA
L'Empordà i el Rosselló estaran unides per una ruta turística que tindrà com a eix central el vi. El projecte, que suposa una inversió de 542.000 euros, es preveu enllestir l'any 2012. La iniciativa, que s'ha batejat amb el nom de "La ruta dels vins catalans dels Pirineus", compta amb el suport d'entitats públiques i privades. La nova ruta s'articularà al voltant de les vinyes i els cellers, però també vincularà la història i la cultura dels dos territoris. El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, que va presnetar la ruta ahir a la Cambra de Comerç de Girona, va ressaltar que "encara que anem tard, perquè hi ha més llocs amb aquestes rutes, això també ens dóna l'avantatge de fer aquest model integral".
Amb aquest projecte, es vol donar un valor afegit a la Costa Brava i Vermella, que tradicionalment s'han caracteritzat per acollir turisme de sol i platja. La intenció és apostar per diferenciar els dos territoris amb el vi, un producte que els és comú, amb l'objectiu d'atraure més turisme (tan autòcton com estranger).
Huguet va destacar que el projecte d'enoturisme "obre noves esperances" en temps de crisi com els actuals. Huguet també va assenyalar que, tant la Costa Brava com la Costa Vermella són dues destinacions "madures", i que els nous productes que sorgeixin amb les rutes permetran avançar cap a la "desestacionalització". "Podrem fer un model integral, el de les vinyes vora el mar i relacionar-ho amb el bressol de la nació", va assegurar Huguet.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya