LA BISBAL | E.PADILLA
Un veí del número 23 del carrer Pere Canya de la Bisbal d'Empordà va tancar ahir la porta rere seu sense pensar que es deixava un fogó encès a la cuina i el seu oblit va provocar una intervenció dels Bombers de la Generalitat i l'evacuació de l'edifici, que té tres plantes. Això sí, com que l'emergència va tenir lloc a mig matí al bloc només hi havia tres persones.
L'alerta la va donar un veí d'un habitatge del segon pis de l'edifici, que cap a dos quarts de dotze del migdia va sentir una forta pudor de gas que sortia d'un dels habitatges i va trucar als Bombers de la Generalitat. Tres dotacions d'efectius van encaminar-se cap allà i van entrar al pis, que era buit, i van trobar-se el fogó encès. No es va registrar cap fuita de gas i els Bombers es van limitar a apagar la cuina i ventilar l'habitatge.
Els tres veïns que en aquells moments eren dins l'edifici van ser evacuats per prevenció. Aproximadament una hora després dels fets els tres veïns desallotjats van poder tornar als seus respectius domicilis amb tota seguretat.