LLORET DE MAR | MARTÍ SANTIAGO
Tres mesos després que l'empresa que havia de construir el teatre de Lloret entrés en concurs de creditors, l'Ajuntament ja disposa d'una societat que acabarà l'edificació d'aquest equipament. Proinosa, l'empresa que actualment executa les obres del Gran Casino Costa Brava, serà l'encarregada de tenir a punt el nou teatre abans de l'estiu de 2010.
Aquesta setmana s'han reprès les obres de construcció gràcies al fet que l'empresa que va declarar-se insolvent, Tiferca, ha pogut traspassar l'obra a Proinosa mantenint les mateixes condicions del contracte inicial. Això ha fet que l'Ajuntament opti per no sancionar-la per incompliment de contracte.
En la mateixa zona on s'està edificant el teatre s'executen les obres de remodelació del parc de Can Xardó, on es preveu fer un teatre a l'aire lliure, es col·locarà un parc de salut, s'urbanitzarà i s'arreglarà el bosc. A més, a la carretera de la vila de Tossa, al seu pas pel teatre es col·locarà una rotonda, s'eixamplaran les voreres, i es projectarà un carril bici.