Olot impulsa el consorci per a l´àrea residencial on es preveuen 296 pisos

CiU pregunta per què són necessaris tants habitatges i si es té en compte l'estoc dels que estan buits

 

OLOT | XAVIER VALERI
El regidor d'Urbanisme, Joan Albesa, va anunciar en el darrer Ple que l'Ajuntament crearà un consorci amb l'INCASOL per tirar endavant l'ARE del mas Bosser, on es preveuen 296 habitatges en una àrea de 172.898 metres quadrats, L'àrea del Mas Bosser està situada al costat de la carretera de Sant Joan de les Abadesses. Són els camps que des de la caseta dels burots s'estenen fins al polígon de la Guàrdiola.
Albesa va assenyalar que l'acció té la finalitat de preservar sòl per a vivendes de protecció oficial. "Perquè no torni a passar com als anys 80, 90 i fa poc, quan el preu de mercat del sòl va ser un element dissuasori per a qualsevol projecte d'habitatges públics".
En el mateix ple també es va aprovar la modificació del POUM a l'àmbit del sòl urbanitzable delimitat del Mas de Xexàs. Segons Albesa, la reforma era per a l'adequació d'uns paràmetres que havien d'adaptar a 70 metres quadrats la superfície dels habitatges perquè puguessin ser considerats de protecció oficial. L'aprovació va significar passar dels 42 habitatges previstos inicialment a una previsió de 70. L'àrea de Mas de Xexas està situada al costat de l'Avinguda Països Catalans.
El portaveu de l'oposició convergent, Josep Maria Corominas, va preguntar per la necessitat de tants habitatges en un moment en què Olot disposa d'un estoc important d'habitatges buits. Albesa va contestar que la sortida més lògica de l'estoc de pisos nous a Olot serà el mercat del lloguer. Albesa va puntualitzar que les reserves de sòl per habitatge públic són per quan es necessitin.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya