BLANES | DDG
La passada nit de dijous, la Policia Nacional va realitzar un operatiu en dos prostíbuls de Blanes que va acabar amb la detenció d'onze persones. Es tracta de sis noies estrangeres que residien a Espanya i no disposaven de papers i els cinc responsables dels dos locals de contactes, als quals se'ls ha acusat d'afavorir la immigració il·legal i d'un delicte relatiu a la prostitució, tal com informa la Cadena Ser.
L'operació policial es va realitzar al Club Erotica i al Club 2001, els dos situats al terme municipal blanenc. Agents del grup d'estrangers de la comissaria de Lloret de Mar i de la Unitat contra les xarxes d'immigració il·legal de Barcelona, van entrar als dos prostíbuls.
Gràcies a l'operatiu policial realitzat van poder-se identificar, en total, 60 dones, totes estrangeres. Les sis detingudes van poder-se identificar entre aquest grup i sumaven quatre nacionalitats diferents. Així, els policies van detenir tres brasileres, dues russes, una nigeriana i una altra marroquina, totes per no tenir en regla els permisos de treball i residència.