Infraestructures

Generalitat acaba a l´estiu obres en la xarxa viària per valor de 8 milions

Pel DPTOP, les actuacions permeten afavorir la mobilitat i la seguretat, així com garantir un estat òptim de la xarxa viària

 19:24  

EFE/DDG El Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) de la Generalitat ha conclòs o està en fase fer-ho, 5 actuacions de millora a la xarxa viària de les comarques gironines per un valor total de 8'8 milions d'euros.

De cara a la recent arribada de l'estiu, quan es produeixen molts desplaçaments per carretera, aquestes actuacions permeten afavorir la mobilitat i la seguretat, així com garantir un estat òptim de la xarxa viària.

Entre les obres de la demarcació gironina destaquen les realitzades en vies d'accés a punts d'interès turístic.

En aquest sentit, el DPTOP ha reforçat el paviment de la carretera GI-681, un dels accessos a la Costa Brava, entre l'enllaç de l'autovia C-35, al terme municipal de Llagostera i Tossa de Mar, amb una longitud total de 15'1 quilòmetres i una inversió de 3'4 milions d'euros.

D'altra banda, el tram de la carretera C-66 entre la travessia de Celrà i la de la Bisbal d'Empordà ha estat objecte d'una altra millora per afavorir la seguretat i la fluïdesa del trànsit.

Aquestes obres, principalment de renovació de paviment, han comprès un tram de 19 quilòmetres entre els municipis de la Bisbal d'Empordà, Corçà, Rupià, la Pera, Flaçà, Sant Joan de Mollet, Sant Martí Vell, Bordils, Juià i Celrà i han comptat amb un pressupost de 3 milions d'euros.

El DPTOP també ha acabat les obres del nou pont de la GIV-5264 sobre el riu Ter, que serveix d'accés a Setcases i que permet millorar tant l'entrada al municipi com l'accés a l'estació d'esquí de Vallter 2000, que han suposat una inversió d'1'8 milions d'euros.

A més, per millorar la seguretat viària, el DPTOP ha impulsat el reforç del paviment de la GI-652, via de comunicació local de 2'2 quilòmetres que permet accedir des de la C-35 al terme municipal de Maçanet de la Selva fins a l'estació del ferrocarril Maçanet-Massanes.

Els treballs, que compten amb un pressupost de 424.000 euros i han tingut una especial atenció als elements i protecció per als motoristes, finalitzaran el mes que ve.

En el marc del pla que el DPTOP està aplicant per afavorir la seguretat dels motoristes, a les comarques gironines, s'han invertit 222.000 euros per adequar trams de la C-35, GI-512, GI-543, GI-614, GI-524, GI-550, GI-552, GI-634, GI-674, GI-682.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya