Operació sortida

Intensitat a la Costa Brava en sentit nord i circulació intensa a l´AP-7 a Tarragona

 12:25  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

ACN A mesura que passen les hores la circulació de vehicles s'intensifica durant aquest dissabte 1 d'agost, inici de l''operació sortida', especialment a l'autopista AP-7, segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT). Un dels lloc que registra majors problemes és el tram que uneix el Papiol i el peatge de Martorell en sentit sud, on s'acumulen 11 quilòmetres de retencions a les dotze del migdia. També hi ha 7 quilòmetres de cues entre Gelida i Sant Sadurní. També hi ha cues d'1 quilòmetre a la N-340 a l'Arboç i de fins a 6 quilòmetresa Comarruga. Al tram nord de l'autopista, hi ha 20 quilòmetres d'intensitat de vehicles des de Sils fins a Sant Gregori, però sense causar retencions importants.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad