SANT PERE PESCADOR | G.T
Un centenar de veïns de la urbanització Bon Relax de Sant Pere Pescador es van manifestar ahir al matí al municipi per diverses deficiències que, segons diuen, pateix la zona. Els participants van recórrer durant aproximadament una hora la urbanització fins a la plaça de l'Ajuntament amb pancartes sota el lema "Bon Relax també és Sant Pere, ho sap l'Ajuntament?".
El funcionament de la depuradora i els problemes de trànsit a l'avinguda són algunes de les queixen dels veïns que reclamen que aquesta situació se solucioni, però, segons diuen, no han obtingut resposta del consistori. En primer lloc reclamen que, mentre no es faci la connexió de les aigües de Sant Pere a la depuradora de l'Escala, s'arregli la depuradora de la urbanització que des de fa deu anys no funciona i aboca aigües brutes al riu.
A banda d'això, consideren que les quotes que han pagat durant aquests anys, tot i que l'equipament no funcionava, haurien de servir per pagar les contribucions especials que ara els demanen des de l'Ajuntament. Una altra de les deficiències que denuncien els veïns és el trànsit que pateix l'avinguda d'Empúries. En aquest sentit, consideren que cal dur a terme una variant a l'est del Bon Relax "tal i com marxa el planejament del municipi".