La Diputació està a punt d´acabar el pont de can Bundaci de Montagut i Oix

L'ens provincial també ha arranjat el tram de la carretera Gi - V -5232 i eliminarà el revolt del Puntí

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
 El pont nou evitarà que l'aigua arribi a la carretera quan plou. <br/>
El pont nou evitarà que l'aigua arribi a la carretera quan plou.
 xavier valeri

MONTAGUT I OIX | XAVIER VALERI
La Diputació de Girona està acabant la construcció del nou pont de can Bundanci, sobre la riera de Sant Eudald, a la carretera Gi-V-5221, coneguda com la carretera d'Oix. La nova estructura es contrueix sota la casa de can Bundanci, en una confluència de camins, i l'obra està pressupostada en 443.668 euros. Fins ara, per travessar la llera hi havia una passera que, quan la riera revenia, l'aigua tallava el pas a les persones i els vehicles procedents d'Oix i de les masies de la zona de la Vall del Bac. L'última actuació del procés de construcció ha estat la instal·lació de les bigues.
L'obra del pont forma part del projecte de millora de la carretera d'Oix, en la qual s'ha reparat el paviment i s'ha aixamplat la calçada fins a 6 metres.
A més el projecte contempla la millora dels accessos dels dos camins municipals propers: el de la Vall del Bac i el de la Teuleria. La longitud total del trajecte que cobreix la construcció del pont i dels accessos és de 294 metres.
La Diputació, en els darrers dies, també ha acabat les obres de millora de la GI-V-5232, que comunica els nuclis urbans de Tortellà i Montagut a través del Llierca. L'obra té un pressupost de 518.077 euros, i el tram que s'ha reparat va des del riu Llierca fins a Montagut. L'obra ha consistit a aixamplar la calçada fins a 6 metres i a renovar el paviment.
A més, l'organisme provincial està acabant les obres d'eliminació del revolt del Puntí a la GI-P-5233 entre Montagut i la N-260.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad