Sant Julià de Ramis

Imputen una dona per provocar un accident i conduir èbria

El turisme es va incorporar a una via on hi circulava un camió que no havia vist, provocant un fregament lateral

 20:02  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EFE/DDG Els Mossos d'Esquadra han imputat un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit a una dona que conduïa sota els efectes de l'alcohol i que va provocar un accident.

Els fets van succeir ahir sobre les 16.30 hores quan els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís que s'hi havia produït un accident al quilòmetre 722 de la carretera N-II, al terme municipal de Sant Julià de Ramis.

En arribar al lloc, els agents van confirmar que un turisme i un camió havien patit una col·lisió per fregament lateral.

Segons van poder descobrir els agents, el turisme que s'incorporava a la via principal no se'n va adonar que un camió circulava per ella i va sortir, provocant un xoc lateral. Els tres ocupants dels dos vehicles van resultar il·lesos.

Posteriorment, els agents se'n van adonar que la conductora del turisme presentava clars símptomes d'estar sota els efectes de begudes alcohòliques, pel que li van realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia i va donar un resultat d'1'1 mg/l, una taxa quatre vegades superior a la permesa.

Per aquest motiu els agents van denunciar la conductora com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat del trànsit per conduir sota l'efecte de les begudes alcohòliques amb resultat d'accident.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad