PEDRET I MARZÀ | E.PADILLA
Un obrer que treballava en la construcció d'un talús a l'abocador de Pedret i Marzà va haver de ser rescatat ahir pels Bombers de la Generalitat de dins el seu vehicle, perquè aquest es va tombar i va quedar-hi atrapat. L'accident va tenir lloc cap a les quatre de la tarda, quan els obrers treballaven en uns moviments de terres a dins el recinte d'abocament d'escombraries.
Un dels camions que carregaven la terra de les excavacions va fer una virolla i va perdre l'estabilitat, fins que va acabar bolcant. El conductor i únic ocupant estava conscient, però el volant del camió es va enfonsar i li impedia sortir pel seu propi peu de dins la cabina. Els Bombers van haver-lo d'extreure, segons va informar el cos d'emergències.
L'empresa gestora de l'abocador, GBI Serveis, va explicar que l'home no havia resultat ferit de gravetat però que havia rebut cops a braços i cames. Per això, una ambulància el va traslladar a l'hospital de Figueres, on se'l va tenir en observació.