LLAGOSTERA | ANNA TARRÉS
Els veïns de la urbanització de Font Bona de Llagostera han hagut de quedar-se sense aigua durant unes hores a causa d'un incident ocorregut durant la instal·lació de la mateixa xarxa d'aigües d'aquest conjunt de cases. Segons es va explicar des de l'Ajuntament, aquest fet ha estat un problema puntual que ha sorgit en el desenvolupament d'aquestes obres i es va voler deixar ben clar que no es tracta de cap problema de subministrament ni restricció durant la temporada d'estiu.
El regidor d'Urbanisme de la localitat, Eduard Galobardes, va explicar que en aquesta urbanització s'estan realitzant actualment les obres d'instal·lació de la xarxa d'aigües que ha d'acabar de completar el projecte d'obres d'aquesta Font Bona. Tot i que encara es desconeixen les causes de l'incident, Galobardes va explicar que durant la seva execució es va rebentar una de les canonades connectades al dipòsit d'aigua que abasta la zona i que va provocar que aquest es buidés del tot. El regidor va puntualitzar que el fort desnivell d'aquesta urbanització que es troba a 7 quilòmetres del poble va facilitar el buidatge del dipòsit, però que no va comportar cap altra complicació.
Cal remarcar que els veïns només es van quedar unes hores sense aigua, les "justes per poder destinar una persona al lloc de l'incident, reparar-ho i reomplir el dipòsit", va especificar Galobardes. Ell mateix va voler posar èmfasi en el fet que aquest problema ha estat només puntual i gens estrany, ja que també podria haver passat al poble durant l'execució d'alguna altra obra.