Un grup de voluntaris neteja la brutícia acumulada a la llera del riu Freser

 
La neteja va permetre treure un camió sencer ple de deixalles.
La neteja va permetre treure un camió sencer ple de deixalles.  diari de girona

CAMPDEVÀNOL | DDG
Una dotzena de voluntaris han respost aquest cap de setmana a la convocatòria de trobada popular promoguda des de l'Ajuntament de Campdevànol per retirar la brutícia acumulada a la llera del riu Freser. En total, s'ha aconseguit enretirar tot un camió ple de deixalles: papers, ampolles, plàstics, llaunes... i fins i tot tanques d'obra, un cotxet infantil i bigues de ferro.
L'Ajuntament, per la seva banda, se sent molt satisfet amb la resposta dels voluntaris i valora molt positivament la tasca feta.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya