ACN
Un menor d'uns 8 anys ha resultat ferit greu en ser atropellat aquest dimarts cap a les sis de la tarda per un cotxe al carrer de Mata de Banyoles. Segons el testimoni que ha avisat la Policia Local, tres nens africans han creuat el carrer corrents a l'alçada del pas de vianants en el moment en què els cotxes estaven parats en un sentit però circulant per l'altre. Els menors no s'han adonat que el trànsit era fluid per l'altra banda, fet que ha provocat que un Golf negre conduït per un jove atropellés el tercer. A causa del cop rebut, el nen tenia problemes de respiració, segons el testimoni que ha avisat la policia. D'altra banda, el menor ferit i un altre dels que anava amb ell eren germans.
Tot i que segons sembla els nens anaven per l'alçada del pas de vianants, es desconeix si hi passaven exactament o algun metre més enllà.
Fins al lloc de l'accident s'han desplaçat la Policia Local, els Mossos d'Esquadra, ambulàncies del SEM i un helicòpter que ha aterrat sobre la plaça Països Catalans, i que cap a un quart de vuit ja ha marxat amb el menor. El sinistre, que s'ha produït davant el supermercat Dia, ha atret la mirada de desenes de curiosos i ha obligat a tallar el carrer, tot i que cap a dos quarts de vuit ja s'ha reobert. Precisament, el carrer de Mata està molt concorregut a aquesta hora de la tarda, fet que ha provocat llargues cues.
L'alcalde, Miquel Noguer, que s'ha traslladat al lloc de l'accident, ha explicat que s'han obert diligències pel cas i que la investigació haurà d'esclarir ara les circumstàncies exactes de l'accident.