Rosa Gil: «Begur conserva algunes de les millors cases d´indians de Catalunya»

 16:25  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

ACN La vila costanera de Begur (Baix Empordà) ha celebrat un any més la seva intensa relació amb Cuba i les Antilles amb la 6a Fira d'Indians, una festa on es recorden els més de 500 begurencs que a finals del segle XIX, arran de la crisi del sector coraller i les males perspectives de l'agricultura per culpa de la fil·loxera, varen marxar a fer les Amèriques i que al tornar –els més afortunats- varen deixar la seva empremta a la població amb la construcció de magnífiques cases d'estil colonial, les conegudes cases d'indians o d'americanos. 'Begur conserva algunes de les millors cases d'indians de Catalunya i de tot l'Estat', ha confirmat Rosa Gil, periodista i escriptora del llibre 'Els indians'.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad