EN DIRECTE
Habitatge

La Generalitat promou 1.187 habitatges de protecció oficial

A banda d'aquests, el Departament de Medi Ambient i Habitatge té 343 pisos de protecció oficial en construcció

 15:46  

ACN/DDG El Govern ha promogut 1.187 habitatges de protecció oficial durant el darrer any i mig a Girona. A banda d'aquests, el Departament de Medi Ambient i Habitatge té 343 pisos de protecció oficial en construcció a la demarcació. El Gironès és on més habitatges protegits s'han fet, amb un total de 315. Per darrere venen altres comarques com la Selva (205), Baix Empordà (187), Garrotxa (160), Alt Empordà (136), Cerdanya (119), Pla de l'Estany (40) i la comarca amb menys pisos és el Ripollès, amb 25 habitatges protegits. Aquests 1.187 habitatges amb protecció oficial promoguts el darrer any i mig a Girona suposen un increment del 260% respecte a 2004, quan es van començar 329 habitatges de protecció oficial.

Pel que fa als pisos acabats a la demarcació, l'evolució dels darrers anys ha estat a l'alça. Per exemple, si al 2006 se'n van acabar 264, al 2007 van ser 265 però l'any passat ja van ser 626. Des del departament s'insisteix que aquest dinamisme està ajudant a mitigar, en part, els efectes de la recessió econòmica al sector de la construcció. De fet, a l'actualitat gairebé la meitat dels habitatges que es construeixen a Catalunya són protegits.

La Generalitat està treballant per posar en marxa el registre de sol·licitants d'habitatge protegit a Catalunya. L'objectiu del registre és proporcionar informació, afavorir la transparència i ajudar en l'adjudicació adequada dels habitatges amb protecció oficial a Catalunya.

A més, tots els ciutadans interessats en adquirir o llogar un habitatge hi hauran d'estar inscrits. Des del departament es diu que un dels avantatges d'aquest registre és que permetrà conèixer la 'demanda real' d'habitatge de promoció pública a tot Catalunya.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya