El municipi de Lloret de Mar, que vol posicionar-se com una destinació clau per al turisme de negocis, va presentar ahir el Lloret Convention Bureau, que neix amb 40 integrants i amb l'objectiu de promocionar la ciutat com a destí destacat a la Costa Brava per a la realització d'esdeveniments, reunions, congressos, convencions i viatges d'incentius.

A més de la seva bona ubicació geogràfica, Lloret de Mar compta amb més de 80 sales de reunió, dos palaus de congressos i 30.000 places hoteleres. L'any passat la ciutat va acollir 226 esdeveniments, en què van participar 22.365 delegats i amb aquest nou ens, es preveu potenciar-ne més així com situar Lloret al mapa del turisme de convencions.

El Lloret Convention Bureau, que neix sota el lema "Lloret de Mar, meeting point a la Costa Brava", parteix de la iniciativa de l'ajuntament, representat per Lloret Turisme, i el sector privat, a través de l'Associació Lloret Congressos i Esdeveniments.

El naixament d'aquest també té com a objectiu desestacionalitzar la temporada de vacances i generar activitat econòmica al llarg de tot l'any en aquesta localitat costanera i alhora, una bona oportunitat per la creació de noves emmpreses vinculades al sector dels congressos; com ara empreses de de lloguer de material traducció simultània, hostesses, etc.