Anglès L´Ajuntament neteja el cementiri vell després de les queixes

 
Anglès L´Ajuntament neteja el cementiri vell després de les queixes
Anglès L´Ajuntament neteja el cementiri vell després de les queixes  carles colomer

L'Ajuntament d'Anglès va procedir a la neteja de l'interior del cementiri a principis de la setmana passada, després que un grup de veïns i el grup PAU, a l'oposició, denunciessin que aquest recinte mortuori es troba en molt mal estat i ple d'herbes. Ara, ja està net i com explicava ahir el regidor d'Obres, Joan Pèlach (CiU), "està preparat per Tot Sants i, a més, ja hem tirat a terra un mòdul". En aquest cementiri que s'ha de desemantellar hi ha prop de 200 nínxols encara i, per tant, famílies del municipi encara visiten les restes dels seus difunts, sobretot per Tot Sants.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya