Dipsalut signa un conveni amb XaropClown Pallassos d´Hospital

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
L'organisme autònom de salut pública Dipsalut, que forma part de la Diputació de Girona, va signar ahir un conveni de col·laboració amb l'associació XaropClown Pallassos d'Hospital, per tal de finançar el projecte "Més somriures als hospitals gironins". La iniciativa, que es porta a terme a l'hospital Josep Trueta de Girona, ofereix als infants hospitalitzats, familiars i personal mèdic distracció a través de l'humor.
L'equip de treball està format per set pallassos, una directora artística i un director, i ajuda a combatre l'estrès, l'ansietat i el patiment mitjançant "el poder terapèutic del riure". L'acord estableix que l'organisme autònom atorgarà una subvenció de 10.000 euros per a l'any 2009 i una altra pel mateix import per a l'any 2010.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad