Costes diu que es respondran totes les al·legacions pels atermenaments

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
El secretari general del Mar, Martín Fragueiro, ha assegurat que l'Estat respondrà totes les al·legacions dels propietaris afectats pels atermenaments d'Empuriabrava, Santa Margarida i Sant Pere Pescador, reiterant, un cop més, la seva disposició a mantenir el diàleg, malgrat que el diputat d'ERC Francesc Canet li va recordar que la majoria de les 2.000 presentades encara no tenen resposta. En una intervenció demanada per Canet i la diputada de CiU Montse Surroca, Fragueiro també va anunciar que es modificarà mínimament la llei de costes en la disposició transitòria primera, per permetre que les concessions es puguin transmetre i fins i tot hipotecar en vida, ja que així ho aconsellen diverses sentències judicials. Fragueiro va precisar, però, que es tracta de concessions administratives, no de la propietat. A més, en el cas d'Empuriabrava, va reiterar que "l'aplicació de la llei de costes és clara, però també ho és que no es produiran afectacions als actuals propietaris".
Surroca, insatisfeta amb la resposta, afirma que el seu partit presentarà properament una nova iniciativa per solucionar aquesta situació i va anunciar que intentaran buscar el suport de tots els grups polítics. Surroca va considerar que, amb l'afectació que té la crisi econòmica sobre el mercat immobiliari, cal una resposta urgent.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas