Bassaganya és nomenat nou secretari d´organització d´ERC

Joan Puigcercós demana tant a CiU com a PSC un canvi d'actitud per modificar el seu sistema de finançament a favor de la transparència

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
 NOTÍCIES RELACIONADES

GIRONA/PERPINYÀ | A.T.A/EUROPRESS
Carles Bassaganya, director general d'Administració Local de la Conselleria de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat, va ser nomenat ahir al matí a Perpinyà com a nou secretari d'organització d'ERC, en substitució del que ocupava fins ara aquest càrrec, Jaume Sitjà.
Segons va explicar el mateix Bassaganya a Diari de Girona, el canvi respon a una petició expressada ara fa un pel mateix Jaume Sitjà, de voler deixar el càrrec per necessitat i motius personals; però que en cap cas s'hi havia de buscar al darrere algun tipus de "desavinença". Bassaganya va rebre la proposta la setmana passada i, després de valorar l'oferta, va decidir acceptar el nou càrrec, tasca que s'agafa amb "il·lusió" i "satisfacció".
El seu nomenament va dur-se a terme en una reunió del Consell Nacional d'ERC celebrada ahir al matí a Perpinyà, on el seu líder, Joan Puigcercós, va demanar a CiU i PSC "un canvi d'actitud" per modificar el seu sistema de finançament a favor de la regeneració política i la transparència". I va afegir que ambdós partits han d'estar disposats a introduir canvis. Una vegada més, Puigcercós va recordar que ERC no accepta donacions externes perquè "comportaria tenir hipoteques".
En aquest sentit, va puntualitzar que "cada vegada que un partit català condiciona les seves decicions a favor d'altres, no només fa un flac favor a la democràcia, sinó que també a Catalunya".

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad