CiU s´atribueix la inversió a la variant d´Olot i Sacrest no vol protagonismes

L'alcalde socialista agraeix a Convergència i ERC les esmenes al pressupost de l'Estat

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

OLOT | X.V.
El diputat convergent Jordi Xuclà, ahir, va dir que la intervenció convergent al Congrés ha suposat la inclusió d'una partida de 500.000 euros per la construcció de la variant d'Olot al pressupost de l'Estat. Xuclà va retreure que la feina del grup de CiU al Congrés ha tingut més influència en el desenvolupament de la carretera que les gestions impulsades per l'Ajuntament d'Olot, governat pel PSC. Xuclà va assenyalar que les esmenes de CiU han significat una aportació de 4 milions d'euros per al conjunt de les comarques gironines. El diputat va desglossar 1 milió d'euros per l'antiga travessera de la N-260 a Argelaguer, 125.000 euros pel museu agrícola de la Vall d'en Bas, 125.000 euros per la consolidació del Molifondo de Sant Joan les Fonts i els 500.000 euros de la variant d'Olot.
L'alcalde d'Olot, Lluís Sacrest, va respondre ahir mateix les afirmacions de Xuclà referents a la variant d'Olot, que depèn de l'Estat. Sacrest va dir: "Jo vaig ser el primer de dir a tots els grups al Congrés que allò aconseguible per Olot s'obtingui". Sacrest va remarcar que la inversió s'ha aconseguit a partir d'una entesa excepcional entre CiU i el PSC. "A mi el que no m'interessa són protagonismes, el que vull és que entre uns i altres puguin venir recursos que beneficiïn Olot", va apuntar. Sacrest va agrair al grup de Convergència i Esquerra Repúblicana la introducció d'esmenes al pressupost.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad