Impulsen una xarxa de centres d´interpretació del territori

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

SANT JOAN LES FONTS |X.V.
L'Ajuntament promou una xarxa de centres d'interpretació del territori, amb l'objectiu de fer accions conjuntes. Per aquest objectiu, el 6 de novembre representants del Museu Darder Centre d'Interpretació de l'Estany de Banyoles, l'Ecomuseu del Molí Petit de Sant Joan de les Abadesses, el Museu de la Mediterrània Centre Cultural Can Quintana i el Castell de Juvinyà Centre d'Interpretació del Territori es van reunir a Sant Joan les Fonts. Les línies de treball van anar orientades a una difusió conjunta i a la creació d'activitats educatives comunes.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad