´La majoria senten vergonya´

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

L'entitat ha preferit no facilitar testimonis directes dels casos per qüestions ètiques. Tot i així, el seu tècnic d'acollida ha explicat quin és el perfil habitual de persones que es dirigeixen a les seves oficines. "Es tracta, en la majoria de casos, de famílies que es consideraven de classe mitjana amb nòmines normals però amb gran part dels ingressos en negre. Quan els fan fora, cobren uns 600 euros de l'atur i, per tant, no poden mantenir el nivell de vida que tenien fins ara", explica el tècnic. "La majoria senten vergonya quan els passa això i esperen fins a l'últim moment, i quan ja no poden més, recorren a nosaltres", afegeix. El patró sol ser sempre el mateix: "La dona es queda sense feina i l'home també o no, paguen un lloguer elevat o una hipoteca que ja no poden assumir i acaben venint aquí", afegeix. "Alguns, fins i tot, vénen a buscar menjar amb el cotxe de gamma alta perquè no poden suportar la idea de desprendre-se'n", afirma Basi.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes